torstai 26. maaliskuuta 2015

Ihmisten halu auttaa pistää mun pään pyörälle :)


Nyt on vaan pakko tuulettaa. Oon jotenkin hämmentyny, ihmeissäni ja onnellinen kaikista niistä ihmisistä ja yrityksistä, joita olen jo muutaman Kapuakuukauden aikana päässyt kohtaamaan.










Liikkeelle lähtö oli mulla kevyttä ja kaikki palaset lokstahteli paikoilleen ja omat unelmat rupes vaan käymään toteen.

Sitten vastaan tuli muutama vähän raskaampi viikko ja tää Kapuaminenkin on tuntunut jotenkin tahmeelta. Ja niinhän se vaan on, että jos jollain elämänalueella rupeaa tökkimään, niin se vaikuttaa väistämättä kaikkeen.

Mutta sillä hetkellä, kun ymmärtää vapauttaa itsensä mielen hallinnasta, negatiivisuudesta, turhista odotuksista, liiasta yrittämisestä ja paineista niin sitä lähtee lentoon ja silloin rupeaa tapahtumaan - ihmeitä :).

Tänä aamuna se vapautuminen sitten tapahtui ja tänään olen saanut kokea ihan uskomatonta auttamisenhalua ja ihan ventovierailta ihmisiltä.

Lippukauppa teki tarjouksen, johon en ollut ihan tyytyväinen ja päätin kysästä, että voisko sitä vähän vielä viilata, ja vastaus oli "kyllä me voidaan tulla vastaan noiden maksujen kanssa".

Ravintolapäivän astiat olivat vielä hakusessa ja mieleeni tupsahti, että voisin kysästä astiavuorkaamosta, jota olen monissa juhlissa käyttänyt ja vastaus oli "kyllä tuo on mahdollista".

Hyväntekeväisyyskonsertin käsiohjelman painatuksesta olin pyytänyt muutamia tarjouksia joihin olin jo ihan tyytyväinen. Yhtäkkiä tuli kuitenkin mieleen firma, joka oli painanut viime vuoden Kapuakonsertin käsiohjelman. Laitoin nettisivujen kautta kahdeksan aikaan illalla viestiä ja vastaus tuli 10 minuutin kuluttua "eiköhän me voida tuon verran auttaa tuossa projektissa".

Ihan uskomattomia juttuja, jotka pistää mun pään hämmennyksestä sekaisin :).

Kyllä on vaan hienoa olla mukana tässä Kapua- hankkeessa ja huomata, miten moni haluaa auttaa. Niin tutut kuin tuntemattomatkin. Kyllä on vaan niin hyvä mieli <3.

Ja eikö ookkin ihan uskomattoman hienoa, miten asiat rupeaa rullaamaan, kun luottaa ja antaa niiden mennä omalla painollaan - pakottamatta.

Kyllä on huikee fiilis.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti