sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Äitienpäivä 2015

Äitienpäivä - miten se tuntuukaan erilaiselta näin Kapuavuotena. Kiitollisuus sai silmät kostumaan useamman kerran päivän aikana. Saan olla äiti kolmelle ihanalle lapselle. Miten hyvin minulla onkaan asiat.

Aamu alkoi lempipuuhan, hortoilun merkeissä. Olli lähti mukaan keräämäään rikastuttavat villiyrtit aamupirtelömme joukkoon. Perheen kanssa olimme sopineet, että tavataan brunssin merkeissä, koska minulla oli töitä aamupäivällä.































Töitä tehdessäni, lapset rupesivat kömpimään huoneistaan ja osa saapui omista kodeistaan. Sain lämpimät halaukset, jonka jälkeen keittiöstä rupesi kuulumaan iloista puheen sorinaa, astioiden kilinää ja monitoimikoneen hurinaa.

Kuuntelin lasten touhuja ja olin liikuttunut ja onnellinen. Siellä kolme lastani kokkasivat yhdessä ja valmistelivat äitienpäiväbrunssia <3. Tunsin olevani rakastettu.

Yläkertaan saapui vastaleivotun sämpylän tuoksu. Ulko-ovikin kävi ja perinteiset valkovuokot olivat koristamassa ruokapöytää, kun saavuin brunssille. Munakokkelivastaava oli onnistunut tehtävässään ja leikkelevastaava oli asetellut tarjottavat hienosti esille :). Ja mitkä nokkossämpylät, niihin iski himo ja raaka-kakku kruunasi brunssin.
























Pöydällä odotti myös paketti, jonka sisältä paljastui Villikeittiö- kirja. Kaupassa oli käyty keskustelua, että kannattaakohan tätä kirjaa ostaa, jos se äiti rupeaa väsäämään näitä pöperöitä meillekin :). Ihana lahja.
















Sain viettää päivän rakkaiden kanssa. Useampi Carcassone tuli pelattua (taisin hävitä kaikki pelit ja lohikäärmeet meinas saada mut hermostumaan :)), saunan lauteet täyttyivät nokkosilla, joita kävin keräämässä formuloiden aikaan ja Olli loihti meille vielä ihanan päivällisen.





 
















Kiitos mun ihanille lapsille, Niklakselle, Lindalle ja Linukselle. Kiitos, että olette olemassa ja saan olla teidän äiti. Kiitos Ollille rakkaudesta. Ja kiitos Ollin lapsille, Mirolle ja Lotalle. Ihanaa. että olette tulleet mun elämään ja olitte viettämässä äitienpäivää meidän kanssa.

Olen onnellinen siitä, että mulla on kaikki hyvin. Elämä on ihanaa ja rakkauden täyteistä. Ja onnellinen olen siitä, että minulla on mahdollisuus laittaa hyvä kiertämään. Omalla pienellä panoksella saan auttaa myös kehitysmaiden äitejä.

Kiitos teille kaikille, jotka olette mukana tukemassa Kapua 2015 hankettamme. Äitinepäiväviikonloppuna 30.000 euron rajapyykki meni rikki <3.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti